به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های شهر پرند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرک صنعتی پرند با ظرفیتی که دارد یکی از شهرک‌های صنعتی بسیار فعال محسوب می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رشد و توسعه مسکن‌سازی در کشور در قالب طرح اقدام ملی، عنوان داشت: در حال حاضر در مرحله‌ای هستیم که می‌توان گفت در احداث مسکن به جریان پایدار رسیده‌ایم.

اسلامی با تاکید بر نیاز تقاطع غیر هم سطح در شهرک صنعتی پرند بیان داشت: خوشبختانه این پل طی ۱۴ ماه طراحی، ساخته و امروز نیز به افتتاح رسید و یک گره بزرگی را بر طرف کرده است.

وی با اشاره به اینکه پارک مشاهیر یک رود دره است گفت: با طراحی صورت گرفته این پارک ظرفیت بسیار خوبی برای تفریح مردم پرند به حساب می‌آید که امروز فاز دوم آن مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: افتتاح آرامستان نیز که یکی از مطالبات مردم این منطقه بود نیز امروز مورد افتتاح واقع شد و امیدواریم ارائه خدماتی که در حوزه مطالبات مردمی است به موقع انجام شوند تا مردمی که برای زندگی در این منطقه هستند دغدغه و کمبودی نداشته باشند.

اسلامی اظهار داشت: احداث ۲۶ هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن با فکر و برنامه منسجم بر اساس نیاز سنجی مردم در نظر گرفته شده که به لحاظ سازوکار قانونی موارد تسهیل و تنظیم مقررات برای پشتیبانی بهره مند آماده شده است.

وی با بیان اینکه تأمین منابع از سوی بانک‌ها تصویب و ابلاغ شده است، ادامه داد: با افزایش سهم سازندگان توان مالی ایجاد می‌شود و اصلاح رویه در راستای تأمین زمین بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست